Vår

Nu börjar jag känna i luften att våren är påväg med stormsteg. Snön här i Stockholm smälter undan mer och mer. Enligt rykten är snön i Göteborg redan borta. Så det ska bli skönt att jag idag ska få åka hem till mitt härliga Gbg. Idag tar jag mitt pick och pack för att flytta hem. Hem för att jobba och umgås med de jag älskar. Tiden här i Stockholm och i Oslo hos denna underbara och bästa familj har varit underbar och lärorik. Har fått mig vänner för livet och jag kommer defenitivt se barnen växa upp. Känns som jag fått tre nya småsyskon. Tre underbara små trollungar!

Jag måste hem till Göteborg och ta hand om mina två småsyskon ( en bonus syster) Tror dom saknar mig för mycket! Jag saknar iallafall dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0