Sköna Fredag!

Nu är äntligen Fredagen här. Fredag vilket för många innefattar party, slå klackarna i taket och sena nätter ringlandes längs avenyn. Men för min del skippar jag det idag och kör på myskväll med min vapendragare Jenny. Det blir tacomys och film för vår del. Jag ska även på en liten utbildning idag så att jag kommer förstå allt på mitt nya jobb. Det ska bli så kul och kommer längta till den 25 varje månad. Nu kan jag unna mig saker på riktigt!

Igår hade jag en mysdag på stan med min andra vapendragare Josse. Vi fikade och sprang runt i inredningsbutiker för att planera våran blivande lägenhet. Mer än så säger jag inte.
KRAM på er alla goingar och hoppas ni får en fantastisk fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0