dåligt igen..

Då får jag be om ursäkt igen för det otroligt dåliga bloggandet. Bortförklaringarna är många även denna gång. Men nu när jag börjat jobba så har jag inte hunnit få ihop tiderna riktigt. Ska ju samtidigt hinna umgås med mina älsklingar och njuta av livet och det underbara väder som väderguden erbjuder. Men jag ska säga er att ni har faktiskt inte missat jättemycket. Jag har inget nytt skvaller, inga nyshoppade kläder, inga partyberättelser och inget annat smaskigt. Dock har det börjat klia enormt i mina shoppingfingrar så på fredag när lönen kommer ska jag unna mig något smaskigt för gaderoben. På fredag ska jag även ha en toppenkväll med mina girls. Det blir drinkar, mat, vin och massa tjöt innan vi beger oss ut i vimmlet. Ser fram emot det extremt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0