Dag 01 – Om mig

Tanken är att jag ska förklara för er hur jag är, vem jag är och vad jag älskar och hatar. Men jag tycker det är så fruktansvärt svårt. Men en liten kort presentation kan jag allt ge er.

Ja då kör vi! Josefine Eliasson heter jag och är 19 år gammal. Fyller 20 den 16 maj. Jag har växt upp i Lerum som ligger 2 mil utanför Göteborg. Spelade handboll från jag var 5år tills jag var 18 då jag gav upp pga för många knäoperationer. Men handbollen har alltid varit the big thing i mitt liv. Jag var en riktig handbollsnörd faktiskt. Men när jag insåg att skadan hade tagit över mitt liv så började jag hänga mycket mer med mina vänner utanför handbollen, och det innebar mycket festande. Så idag har handbollen försvunnit och jag har ersatt den tiden jag spenderade på att nu umgås med mina nära och kära... I love it! Saknar dock handbollen extremt mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0