usch

Åh vad jag är arg... Känner mig som ett bi! Handbollen idag gjorde mig galen. Sverige förlorade mot Argentina och det har dom aldrig någonsin gjort! Riktigt pinsamt faktiskt...
Men jag har insett att jag vill ut, ut i världen. Skaffa lägenhet, jobb, nya vänner och bara njuta av att vara jag. Längtar till den dagen man en vanlig tisdagkväll kan ta hem någon god vän hem till sin mysiga lägenhet, sitta och prata och allt mellan himmel och jord och avnjuta en eller två flaskor vin. Det är riktigt vardagslyx och det är sånt jag vill ha just nu. Saknar det i min vardag. Det lyxigaste idag var att jag tog mig en promenad för att handla mig en avokado som jag avnjöt. Inte speciellt lyxigt!
Så fort jag lämnar Sveriges huvudstad, stockholm börjar mitt nya liv. Eller iallafall börjar till det! Ska ifrån all gammal skit och trubbel. Just nu känner jag att jag hör hemma i Oslo. Så det kanske är där jag bosätter mig och njuter av livet i något år.
Jag är fortfarande ung och dum så jag gör det som känns rätt i nuet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0