nykterist?! Javisst!

Har haft en underbart lugn och skön helg utan en enda droppe alkohol! va riktigt längesedan jag hade det, och det var riktigt välbehövligt! Tror även nästa helg kommer bli otroligt lugn! Så jag kanske ska ta mig en funderare och bli nykterist på heltid... Ja, varför inte? Vi får se, vi får se!
I fredags var jag bara hemma här i stockholm och njöt av ledigheten och lugnet. Sen lördagmorgon tog jag min lilla väska med tandborste, trosor och kofta för att begå mig till Västerås och spana in lillkusinen eller min prins, Lukas när han spela hockey! Och efter matchen blev han helt plötsligt min kung. För han va riktigt duktig på isen! Så den minsta får vara min prins nu och Lukas min kung.
Senare blev jag upplockad av A för att bege oss hem till H och kika handboll och även lite film. Handbollen va bra men Sverige utklassade ju totalt så det var en liten seg match. Sen blev det en skräckis och även Kommisarie Späck! Kan vara en av de roligaste filmerna jag någonsin sett! Skrattade mig igenom hela filmen tror jag! Ett tips till er som vill leva på att ett gott skratt förlänger livet! Go for it!
Snart är det Solsidan och time out iallafall!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0