Måndag!

Riktigt skönt att det blir mörkt mycket senare för varje dag som går. Det bevisar att sommaren är på g!
Idag tog jag mig i kragen och åkte in till stan för lite shopping. Fick med mig en jättesöt blus hem och lite annat smått och gott. Känns lite speciellt att gå helt själv i Stockholm måste jag säga. Känner mig lite mer vuxen faktiskt.
Nu lagar jag mat till de små trollen. Idag blir det potatismos och köttbullar och ärtor. Är själv med dom i några timmar till då föräldrarna jobbar. Så för en stund sedan kollade vi på Ariel och unna oss lite glass. När jag är själv med dom kör vi på tvärtomdagar. Efterrätt först!
Ariel var föresten himskans bra!
p.s. Jag har även hunnit städa och packat lite idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0