Listan bara måste göras!

1. Hur gammal är du om fem år? Då är jag 24, nästan 25.

2. Vem var den sista du träffade? Min Genevieve!

3. Hur lång är du? 177 tror jag...

4. Vilken var den senaste film du sett? Jönssonligan på äventyr!

5. Vem ringde du senast? Malin :)

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? efter en del raderade av misstag är det från jenny " åh shit va läskigt.. ska kolla mitt kontosaldo snart.. skjut mig!"

7. Vad är dagens planer? Dagen är nästan slut, men jag ska ev på bio ananrs blir det bara att vara hemma och njuta lite.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, men jag skriver väldigt mycket sms...

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda :(

10. När såg du senast din mamma? För ca 30 sekunder sedan när hon kom innanför dörren :)

11. Vilken ögonfärg har du? Jag har blåa.

12. När vaknade du idag? Klockan 10 tror jag den var...

13. Har du någon gång hittat en katt? ja! eller 5 st faktiskt. Nyfödda små gullisar.

14. Vilken är din favoritplats? Jag tror det är på en klippa ute vid havet när det är solnedgång.

15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus och kyrkogårdar när det är mörkt.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? jag har faktiskt ingen aning... Har inte funderat så långt. Lever i nuet!

17. Vad skrämde dig som barn? fyllegubbar! Det var de värsta jag visste!

18. Vem fick dig att skratta senast? Adam!

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja...

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det är olika, ibland i pyjamas och ibland naken :)

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 stycken men sover bara med 1..

23. Hur många landskap har du bott i? 1, Göteborg är mitt enda hem.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? hmm.. ja man har ju tyvärr detta..

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Jag älskar att gå barfota, men enbart på sommaren!

26. Är du social? Ja, om jag inte är trött eller hungrig!

27. Vilken är din favoritglass? Lakrisglass, lejonet och björnens äppelpajglass eller ben& jerrys chokladglass

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa och köpa en lägenhet!

29. Tycker du om kinamat? Ingen jättefavorit faktiskt...

30. Tycker du om kaffe? Ja, Eller det beror på vad klockan är...

31. Vad dricker du till frukost? Jag dricker te, vatten eller juice.

32. Sover du på någon särskild sida? ´ja på vänster sida!

33. Kan du spela poker? Ohja, pokerguden!

34. Tycker du om att mysa? Det är det bästa jag vet! Finns inget bättre tror jag!

35. Är du en beroendemänniska? Ja, ibland är jag otroligt beronde av mina vänner! Gillar inte att vara ensam

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Det vet jag faktiskt inte... Inte vad jag kan komma på!

37. Vill du ha barn? Såklart jag vill! har redan besämt namn! :D

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och förstår norska bra!

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej aldrig...

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet defenitivt!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och hemindredning!

42. Äger du dyra smycken? Ja, några har jag allt!

43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Min systers underbara pasta Carbonara!

44. Vem är den roligaste människan du känner? Jag har riktigt många roliga människor omkring mig hela tiden faktiskt!

45. Välj ett ärr på din kropp? Det otroligt fula och hemska på mitt knä som jag fått efter ett x antal knäoperationer..

46. Vad har du för ringsignal? En riktigt tråkig och hemsk en...

47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, jag har en klänning som hänger i min gaderob från när jag va en pyttis!

48. Flirtar du mycket? Njea, det beror helt på vem man jämnför med!

49. Vart togs din profilbild för din blogg? På ett bröllop!

50. Kan du byta olja på bilen? Olja vadå? ;)

51. Har du fått fortkörningsböter? Nix!

52. Vilken var den senaste bok du läste? 100åringen som hoppade ut genom fönstret och försvann! Riktigt rolig!

53. Läser du dagstidningen? ja när jag får tag på någon :)

54. Prenumererar du på någon veckotidning? nej det gör jag inte!

55. Dansar du i bilen? Haha, ja faktiskt!

56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ eller lugna favoriter!

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Lite tankar i min lilla rosa bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0