Helg!

Då är lördagen äntligen här. Sovmorgon och ledig tid. Gårdagen tillbringades på stan fick dock inte med mig några fynd hem då vi enbart sprang runt i inredningsaffärer som Svenskt Tenn m.m, och det är inte riktigt min stil så längtar till nästa vecka då vi ska ha en heldag på stan vi tjejer i "familjen". Då ska det shoppas lovar jag er!

Ska snart bege mig in till stan för att träffa J som flyttat hit för att plugga. Har inte träffat han på toklänge så det ska bli lite roligt faktiskt. Senare blir det även handboll med min kära göteborgare och granne här i Stockholm.

Har börjat inse att jag inte har så långt kvar här i min lilla "familj"... Riktigt tråkigt då jag fått tre nya småsyskon och vänner för livet. Trotts ålderskillnaden på mig och föräldrarna kommer vi extremt bra överens. Speciellt Mamman,  vi är lite som syskon vi med. Pratar om allt mellan himmel och jord. Så det är med sorg jag faktiskt flyttar härifrån. Dock gör jag det på egen vilja och känner att det är dags för mig att bege mig ut i världen för att utforska det jag missar annars. Så om en vecka är den vanliga och galna Josefine tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0