give me a smile, please!

Åh, idag känner jag att jag är på riktigt gnällhumör. Har haft en toppen bra start på dagen i västerås med mina goa kusiner plus moster, sen även en promenad med A. Men sen när jag stod på stationen och väntade på tåget tillbaka till stockholm fick jag en klump i magen och jag blev arg, ledsen och sur. Blev ju inte bättre av att det hamna ett gäng småtjejer som sjöng, skratta, grät och lekte framför mig... Kopplade in musiken och försökte koppla av men icke, för då va vi helt plötsligt framme... Så fick pina mig iväg till tunnelbanan och det är hemskt. instängt och tråkigt!
Nu är jag hemma och är fortfarande lika arg. Så idag har jag bestämt att jag ska unna mig något. Så idag blir det till att klicka hem en klänning! Tror jag... Har inte bestämt om det blir en eller två! Denna skönhet blir det iallafall!
Floral Contrast Dress SEK 349, Angeleye - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0