förlåt...

Älskade vänner! Föråt för urkass uppdatering. Säger att jag ska bli bättre hela tiden men jag har ingen ork. Men nu lovar jag er. Jag SKA bli bättre... (iallafall försöka) Var ju faktiskt ganska duktig ett tag.. men sen sket det sig.

Nu är jag iallafall i stockholm och idag fick jag veta en ritkigt trevlig överaskning som nästan var för bra för att vara sann. Min gamla handbollsvän Julia, som för tillfället är den enda jag riktigt känner i stockholm bor enbart en minuts promenadavstånd ifrån mig. Jag kan nästan kasta en sten på hennes hus! Det är riktigt nära. Så vi hade en liten myskväll med handboll, te och skitsnack. riktigt nice faktiskt!

Imorgon blir det lämna på dagis och sen ev ta med de två minsta trollen till ett köpcentrum för att göra några ärenden. Känner mig faktiskt vuxen som springer runt med barn och har viktiga saker att fixa. Är ju faktiskt tillochmed fredag imorgon så då kanske man får unna sig lite fredagsshopping på kvällen. Får försöka få med mig Julia!

På lördag bär det av mot västerås för att träffa mina goa kusiner och min moster! Ska även kika på hockey. Måste ju se släktens talanger! Kan ju inte vara annat än kungar på isen/planen! Tror min kusin är precis som jag! Världsbäst! haha!

Nu måste jag sova! hörs imorgon goingar



Bild från smögen i sommras med vin vendela (ev blivande sambo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0