Day 2- How have you changed in the past 2 years?

Jadu det är en väldigt bra fråga faktiskt... En fråga jag har väldigt svårt att svara på. För jag känner mig fortfarande som 5 år i huvudet. Men samtidigt har jag växt som person. Tror jag är mycket mer självsäker nu än vad jag var för 2 årsedan. För 2 årsen gick jag 2an på gymnasiet. Var mig nog ganska lik under hela gymnasietiden bara att jag slutade med handbollen pga skada och började upptäcka partylivet i Göteborg lite för mycket faktiskt. Jag umgicks mer med mina vänner och några flaskor vin än vad jag gjorde med handbollen och handbollsplanen som varit en stor del av mig under ca 13 år. Ett steg som för mig ändrade allt. Jag trodde inte att det fanns ett liv utanför handbollsplanen, men det fanns det! Jag upptäckte att jag kunde smygröka, smygdricka och även använda mig av falkslegg. Jag träffade vänner som jag kommer ha hela livet och som även ändrade mig till det bättre. Tror jag!
Om ni mina kära vänner tycker jag har förändrats tycker jag ni kan skriva till mig. För jag känner mig som samma gamla vanliga Josefine, fast nu utan handboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0