Craaazy bitch!

Arg och irriterad är vad jag är idag! Har varit det sen jag steg upp ur sängen. Blir heller inte speciellt mycket bättre av att de små trollen gör allt man säger att dom inte ska göra. Säger man till att dom ska gå ner från bordet, så klättrar dom upp i fönstret. Säger man till att dom ska städa, stökar dom ner ännu mer. Och så har jag haft de under de timmarna jag varit hemma med alla tre busarna själv. Och att stå och laga mat på det är inte lätt ska jag lova er!

Har hittat några ljuvliga bilder från när jag var liten och även några goingar från studenten i en mapp som ja aldrig sett på min dator innan..
Min kära lillasyster i sina bästa dagar
Svensk in i själen!
och Studenten!
Bjuder på några goingar då och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0