2010

2010 har varit ett år fullt med möjligheter, skratt, tårar, sena nätter hängandes på bardisken och många liter alkohol. Ett år som jag dock alltid kommer komma ihåg. Det var året då jag tog studenten, gick på studentbal, hade en obeskrivligt bra vecka i Smögen med min bästis, tog ett steg bort från Göteborg för att upptäcka Oslo, lärde känna människor jag förhoppningsvis kommer ha hela livet och jag har även hittat mig själv. Jag har byggt upp mig själv. Från att ha varit en oskyldig liten tjej som inte vågade göra något, till tjejen jag är idag, lever för nuet och oroar mig inte för vad framtiden har att erbjuda. Jag har lärt mig att inte vara rädd för att bli dissad av killen jag vill ha, det finns så många fler därute. Jag har lärt mig att inte vara rädd för att pröva nya saker, det kan bygga min framtid.  Jag har insett att jag har världens bästa vänner som jag vill ha för resten av mitt liv!

Året har även haft en del jobbiga saker, men det är sånt jag lägger bakom mig och tar enbart med mig det positiva och lyckliga minnerna från 2010, året då jag tog ett stort steg mot vuxenlivet!

2011 ska bli mitt år, på riktigt! Jag ska leva i nuet och bara se framtiden positivt! Det är det enda man kan styra. Det som är gjort är redan gjort och ligger bakom oss. Nu ska vi leva som aldrig förr!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0