trainingwomen!

Tog mig en rejäl sovmorgon idag! Var riktigt värd det faktiskt. När jag gick upp var tanken att jag skulle ta tag i min gigantiska resväska som bara ligger på mitt golv och skriker att den vill bli tom. Men det blev den inte idag heller. För jag prioriterade jobbsökande och en fika med min goa kusin. Fick även med mig ett par skyhöga klackar hem. Lite väl höga för att lilla jag ska kunna stapla runt på dom. Men tänkte att jag kan ha dom stående på en hylla som lite prydnad annars. (lägger upp bild sen)
Ska strax pallra mig ner till stan för ett rejält träningspass med min älskade Frida! Sen blir det antagligen myskväll!
Så ska gå och göra mig iordning för jag tänkte att jag kanske kunde komma i tid idag för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0