Hurtigt va det va?

Oj! Idag har jag faktiskt chockat mig själv. Klockan ringde kl 8, då var det bara att gå upp, göra frukost och sen göra sig redo för träning. Jag och Fridus bestämde igårkväll att vi skulle vara på gymmet kl 9 och så blev det. Riktigt duktigt av oss faktiskt. Så efter lite crosstraining och magträning var det dags att gå hem. Lite roligt att vara uppe så tidigt faktiskt. Man ser alla äckliga människor som är påväg hem efter alla goa efterfester. Lagom slitna sådär. Det var iochförsig vi med, men lite fräschare och nyktra! Ska snart görs mig iordning för att åka ner och träffa A på stan och ta oss en riktigt go fika.

Igår hade jag en supermysig dag. Först träning, sen mys på stan med min FavoritJenny och sen myskväll med Frida, Knut och Sebbe. Skräckfilm, städning och kycklingtacos var det som stod på schemat. Mästerkock som jag är blev det jag som fick stå vid spisen ;)
Hade iallafall en riktigt dunderdag! Tusen tack mina goingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0