forts...

Var tvungen att avsluta i skrivandets stund förut. Så fortsätter här och nu. Lördagen iallafall var inte jätterolig. Då syftar jag på dagen. Var en riktigt dagen efter dag med illamående och huvudvärk. Trött som en myra var jag med. Men det var bara till att hämta nya krafter och ladda inför kvällen. Den spenderades med massa goingar. En kanonkväll som innehöll det mesta faktikst! Speciellt roliga australiensare och Schweisare!
Söndagen var hemsk ska jag säga er. Upp tidigt och sen iväg mot centralen där jag skulle sätta mig på ett tåg som 6 timmar senare skulle anlända i Stockholm. Var en hemsk resa då jag satt så långt ifrån toaletten man kunde och hade otroligt stor vattenbrist efter två utekvällar. Så jag fick lida igenom en resa med törst och kissenödighet. Kom fram och kläderna var faktiskt torra. Väl framme gick jag faktiskt och la mig ganska fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0