En dag kvar..

Nu är det bara en dag kvar av denna veckan. Imorgon vankas det party med mina goa handbollsbrudar från skolan. Veronica fyller 20 år. Ska iallafall bli riktigt mysigt att få träffa alla igen. Vissa har jag inte träffat sen Studenten! Och det är alldeles för längesedan med tanke på att vi nästan sågs varje dag i tre år. Ska bli riktigt kul faktiskt. Har dock lite problem med kläder, men förhoppningsvis blir det något nytt inköp idag. Ska även införskaffa mig en ny mobil idag. Ska bli riktigt skönt att kunna slänga iväg min lilla skithög som jag har nu. Den har levt alldeles för länge för sitt eget bästa. Men nu måste jag skynda mig ner till gymmet för att pröva på lite löpning och tror det blir lite crosstraining med. Sen blir det mys med min fru. Hörs later darlings!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0