confused...

Jag hatar att bestämma mig för något som kan avgöra så mycket. Har för tillfället tre orter att välja mellan. Välja vad som ska bli mitt hem i de kommande månaderna. Oslo? Göteborg? Stockholm? Jag kan verkligen inte bestämma mig. Här i Göteborg har jag många av mina underbara vänner och min underbara släkt. Men tyvärr inget fast jobb. I Stockholm har jag några goingar att umgås med, en underbar extrafamilj och som även är lite av ett jobb. Oslo saknar jag sedan dagen jag lämnade det. Har mina goa vänner där och jag fullkomligt älskar staden! Lite jobbigt att få lägenhet där dock om man inte vill bo med massa andra. Vill få med mig min lilla pingla G. Så håller på att tjata hål i huvudet på henne...

HELP ME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0