back!

Förlåt för min dåliga uppdatering här på bloggen... Men jag har faktiskt haft ganska mycket att göra den senaste veckan. Bla massa party, jobb, flytt och lite mys. Hade i vilket fall en helt underbar helg med utgång på fredagen med min kusin, Malin. Och på lördagen blev det utgång med mina älskade vänner. Hade det riktigt kul och det blev några glas för mycket än vad vi alla planerat båda dagarna. Så söndagen för mig var ingen hit måste jag säga. Speciellt inte när den spenderades på ett tåg i 6 timmar upp till Stockholmo. Här är iallafall några bilder från helgen. Först ut kommer en bild från i fredags.
En kväll då jag och min kusin sprang runt bland lite olika ställen. Bla queen där vi träffa Malins underbara kompis som jobbade där! Skönaste vakten i stan tror jag! Sen drog vi oss vidare till Vasa Viktoria och sen tillsist Park Lane! Kom hem alldeles försent men det var kvällen värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0