8/2

Idag kändes det verkligen att våren är påväg. Solen var framme och den fick mig att inse att jag måste infröskaffa mig ett par goa och otroligt heta solglasögon. Så det står först på inköpslistan efter en mobil. Tog mig iallafall en promenad ner till stan för att träffa min bästa vän. Vi hade det mysigt den lilla stunden vi hade. Sen hälsa jag på Anna i hennes lilla affär. Och klockan bara tickade iväg så det var min tur att åka iväg till jobbet. Tråkigt och segt var det. Men såg fram emot jobbets slut för då var det dags att träffa min bästis igen. Denna gången på gymmet. Hurtigt att stå och träna kl 10 på kvällen tycker vi.
Nu ska iallafall jag försöka sova. Sen vad ni goingar där ute väljer att göra är en annan femma. Godnatt gullisar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0