this day!

Åh denna dag! Den första "riktiga" dagen i Oslo. För kl 8 kom mina barn inspringandes till mig och väckte mig. Så då nalkades de frukost och klädpåtagning. Sen var det bara att följa de små liven till parkleken och lämna av dom där, för att sedan traska vidare till trikken och in till stan för att möta Kicksan.
Men det lilla offret är nog den segaste som skapats så jag fick stå ute i ca 1 timme och vänta på henne. Folk på majorstuen måste trott att jag var helt failad!
Men tillslut kom hon där. Då vandrade vi vidare in i alla affärer. Jag skulle kunna shoppa för flera miljoner här. Hittade iallafall min nyårsklänning som jag ska försöka fjäska till mig!
Kicksan köpte även en spark/teletubies dräkt. Galet coola och riktigt goa att springa runt och mysa i. Så imorgon ska jag faktiskt springa ner till stan för att införskaffa mig en sådan rosa sparkdräkt!


Här är den otroligt charmiga dräkten. Inte något man springer på dejter med kanske! Men att ha hemma efter en go partynatt är ju som gjutet!

Dagen fortsatte med att jag hämtade barnen och hade en supermysig dag här hemma med "familjen" Det blev kalas för den minsta tjejen som fyllde 1 år. Och när de är kalas ingår ju faktiskt tårta. Så det fick jag och de äldsta barnen slänga ihop! Sen blev det fika med mina pinglor Vendela och Kristina! Supermysigt verkligen



nu kallar sängen! Hörs imon buddies and homies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0