the worlds greatest!

Alla har det inte så bra som jag och många av mina nära och kära har det. Alla har inte en familj som ställer upp i eld som vatten, vänner som ställer upp i alla väder oavsett kläder och släkt som gör detsamma.

Jag har den turen att ha allt som en människa behöver för att känna sig lycklig. Världens bästa vänner, världens bästa släkt och inte minst världens bästa Mamma, Pappa och syster! Utan mina föräldrar så hade jag inte fått uppleva den lyckan jag känner idag. Det är faktiskt trotts allt dom som fått mig att vara den jag är idag och visat vägen genom alla hårda beslut här i livet. Det är dom som har fått mig att inse vad kärlek är, vad vänskap är och vad lycka och olycka är.

Vi, min familj har gått igenom många tuffa tider tillsammans men jag tror och vet att det är händelser som fått oss fyra att bli ännu starkare och tryggare i oss själva. Det har fått oss att uppskatta livet som det är just nu och att leva i nuet. Det kan hända saker när somhelst som kan vända uppochner på hela livet...

Trotts att mina föräldrar valde att gå skilda vägar för ca 1,5 årsedan så tror och vet jag att det var det bästa för oss alla. En händelse som var jobbig för oss fyra. Inte minst för mig och min älskade syster. När detta hände så insåg jag och min syster, Jonna att vi ska hålla ihop genom allt. Varje kväll gick vi in till varandra och fällde några tårar ihop och sa att vi alltid skulle hålla ihop. Vi låg och grät i varandras famnar och lovade varandra att detta en dag skulle bli bra och att det inte skulle få förstöra oss. Vi skulle klara detta och så mycket mer tillsammans. Och det står jag fast vid. För jag har faktiskt världens mest underbara och bästa lillasyster. Vi bråkar och slåss, men i allt så finns det bara kärlek. Kärlek som ingen annan kan få från mig. Jag kallar det syskonkärlek. Vi är bästa vänner och men även systrar. Ett blodsband som ingen kan ta ifrån oss. Inte ens döden... Jag har världens bästa syster!

Mamma och Pappa, att ha er som ni är. Friska och positiva och världsbäst är det bästa jag kan få. Det finns ingen eller inga som förstår mig som ni gör. Ni genomskådar mig på någon sekund och ni förstår exakt hur ja reagerar i olika situationer. Ibland undrar jag om ni har något i min hjärna som får er att förstå hur jag mår och hur jag känner. Vi är så lika, men samtidigt så olika. Jag är ung och dum, ni är vuxna och kloka. Allt ni upplevt och allt ni berättat för mig har fått mig till att vara den jag är idag. Att jag vågar göra saker jag inte vågat göra innan. Att inte tänka så mycket på framtiden. För man lever nu, imorgon kanske det är försent. Ni är bäst! Jag hade aldrig klarat ett liv utan er. Trotts era skilda vägar så kommer jag göra allt för att ni båda ska må bra och att ni är lyckliga. För det finns inget som gör så ont som att se er må dåligt. Det får hela min värld att rasa samman. Det är ni som är min värld! Jag älskar er av hela mitt hjärta. Jag får rysningar varje gång ja tänker på den dagen, den dagen jag kanske inte har er i mitt liv. Den dagen ni inte har ork kvar för att vara på denna jord. Den dagen kommer vara den värsta i mitt liv. Men oavsett vart ni är, i himmlen eller på jorden så kommer ni alltid vara mina föräldrar och det är jag riktigt stolt över! ♥

All kärlek till er! Ni är allt! Jag saknar er!







Kommentarer
Postat av: vendela

så fint skrivet jossan!

din familj är underbar <3

2010-10-26 @ 11:56:36
Postat av: Anonym

Du e ju bäst min alldeles underbara dotter. Så stolt e jag. Puss Puss jag älskar dej massor & mer därtill

2010-10-26 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0