ojoj,

Oj de va ca 2 dagar sedan jag uppdaterade er, mina kära vänner och läsare där hemma i Sverige om hur Oslo är. Så nu har jag missat att ge er info om två dagar här. Det värsta är att jag knappt kommer ihåg vad jag gjort... Men ska göra mitt bästa, tyvärr har jag inte haft min kamera med mig...

Onsdag: Hade en hellugn dag då jag gick i pyjamas till kl 18.00. Då stod inköpt Thaimat på bordet som vi skulle smaska i oss. Sedan var det bara att slänga på sig kläder och lite smink för att bege sig mot trikken som skulle ta mig och Vendela in till stan. Vi skulle möta upp Kicksan för att gå på en 18+ grupp för svenska tjejer här i Oslo. Det var riktigt roligt faktiskt, kan ha varit för att det var om sex och samlevnad. Men det skadar ju faktiskt inte att snackas om. Vi fick med oss ca 20 kondomer var hem, och det är ju ett plus i kanten! För ungdomar, Vi bööööör skydda oss ;) Himla trevlig kväll iallafall. Sen var det bara att ta trikken hem för att nana och kolla på kungarna av tylösand

Torsdag: Idag har jag inte heller haft ork till att göra så mycket. Fast tog mig i arslet och tog mig ett träningspass. (och de känner ja nu! ) Herrejääävlar vilken träningsvärk ja har i rumpan och ljumskarna. Ingen lugn historia faktiskt! Och ikväll har jag och min familj här varit iväg hos en jobbarkompis till pappan i familjen. Vi fick oss en supergod middag med en underbar och nyttig efterrätt! Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0