like a big baby

Åh vad jag älskar min nya sparkdräkt! Känner mig som en stor bebis i den, men det gör ju inget. Springer bara runt hemma i den och njuter av att inte göra något alls!

Ska snart springa iväg och hämta barnen på parkleken. Sen ska jag hem igen och inte göra något alls. Riktigt skönt faktiskt.

Igår var jag hemma hos min Vendela och kolla på film. Det blev rallybrudar och herre vilken go film! Rekomenderar den starkt! Som jag gör med alla filmer iochförsig!

Jag är förövrigt skadligt shoppingsugen nu faktiskt! Längtar tokmycket tills pengarna har flygit in på kontot. Då ska det köpas massa grejer och jag ska äta middag med vendela. (du vet inte de än vendela) Men det ska vi göra iallafall. På fridays närmare bestämt! De har mat att döda för faktiskt! Kanske ska ge henne det som förslag idag. För höstdeppiga lilla jag behöver verkligen lyxa till det idag.

Åh jag måste gå ut och äta idag! Så Vendela gör dig redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0