Legoman!

Idag har jag ju som sagt varit på ett museum med massa lego. Även massa andra roliga saker att titta på och exprimentera med. En kanon dag! Har även varit med min Vendela en stund. Ska snart springa ut och möta henne en snabbis för att få snacka lite smaskigt skvaller! Här kommer lite bilder från dagen


Man skulle bygga sitt drömhem. Jag som inte är jättehändig när det gäller lego fick till en liten borg iallafall. Med två gör porriga vakter vid ingången. snygga va?







Lite roligt att de simmade runt spermieliknande figurer på människorummets golv!




Kommentarer
Postat av: Hellen

Kul att få se vad som händer. Puss puss mitt allt

2010-10-12 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0