hungrig som få!

Herregud! Kom nyss på att jag ätit otroligt lite idag för att vara jag. En tallrik havregrynsgröt till frukost och sen runt 17 en tallrik med gulaschsoppa hemma hos Kicksan. Ingen vanlig dag för min mage med andra ord. Just de, en Kaffe och en flaska vatten har jag fått i mig med. Men hur mycket är det att hurra för?

Ligger i min säng nu och har precis kollat på ensam mamma söker! Jag blir som min vän Kick sa, Kär i kärleken! Det ser ju så mysigt ut. En vacker dag ska jag springa runt så nykär här på Oslos gator och bara fnittra och sväva på rosa moln!

Idag blev det ju som ja skrev tidigare en fika med mina galningar. En som var sjuk, en som går på stenhård diet och en som kom halvfull från efterfest. Kallar min kära vänner även för Niklas, Vendela och Kicki! En Toppenfika, kan dock inte bli annat med dom! Efter fikan åkte ja med Kicki hem och vi hade en mysig liten stund faktiskt!

Ska nana snart har jag tänkt! Runt kl 8 imorogn hoppar mina barn in på mitt rum för att väcka mig! Så natti natti min kära läsare och vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0