en kväll i Oslo

Hej alla monsterdiggare där ute!

Hoppas alla mår fint. Jag mår kanon här i regniga Oslo. Lite deppigt dock efter gårdagens händelse. Jag har kommit på att jag inte gör så mycket här uppe mer än att gå på stan, fika, leka, äta och byta blöjor. Just det, sitta vid datorn med. Det är så mitt liv ser ut här i Oslo. På helgerna har det dock varit annorlunda. Då kör vi all in och kommer hem tidigt på morgonen halvt ihjälfrysna... Livet är inte alltid lätt, men jag tar de!

Gårdagen spenderandes hemma i min säng i pyjamas och täcke till kl 18. Då drog jag till Oslo city med Vendela för att kika lite. Sedan bar det av bort till Majorstuen där lille Håkon väntade. Vi tog en fika men blev sedan utslänga för att vi va för små. Efter 20.00 är det oftast 20årsgräns på alla fik här i Oslo. Men vi tog tag i våra liv och tog en promenad i Frogner parken. Riktigt mysigt faktiskt! En extremt vacker park. (låter som ja e 70+, men det är sant) Sen var det dags att gå hem och nana.

Inga jättebra bilder, men bättre än inget alls.


Frognerparken



En av alla miljarder nakna statyer som finns där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0