7 oktober

Mina kära vänner därhemma! Förlåt för att ja inte uppdaterat något. Men har avrit mycket de senaste dagarna. Men är framme hos familjen nu och har varit de i två dagar. Trivs jättebra och ja fullkomligt älskar lägenheten! En vacker dag ska ja bo i en liknande här i Oslo, för denna stad är nog min nya favoritstad! Trivs som fisken i vattnet, eller som bajskorven i toan! Helt toppen!

Har tillochmed hunnit med två kvällsfikor med mina brudar här uppe. Vendela och Kicksan! Så mysigt med riktigt girltalk. Imorgon ser de ut som om det blir lite party, hoppas på det iaf! Imorgon blir det även en shoppingrunda på Karl Johan och Bokstaveien. Ska införskaffa mig en sparkdräkt! Dom är helt underbara, inget man ska springa runt med om man sak på dejt, för dom är galet oporriga! MEn goa som faan!

Hr av mig imorgon, kan lägga in bilder och mer info!

Looove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0