3 oktober

Söndag, varför har man alltid riktig hemsk ångest... Men idag är det faktiskt värt att må såhär. Efter två underbara kvällar med undantag till några misstag så njuter jag av denna ångesten.

I fredags var det födelsedagsfirande för min söta vän Anna. Kvällen började helt underbart med allt ifrån blåbärsshottar till sång och dans. Drog oss senare in till stan och där blev de mindre lyckat. Tog en drink med min Therese på Sense. och sedan blev det bara Burger king för oss, tråkigt nog...

Lördagen tillbringade jag med min älskade Frida. Senare kom även tandlösa Ebba. Vi skulle bara ut för en drink eller två. Men det slutade med shottar och något glas för mycket. Så efter en trevlig sväng på Vasa Victoria och en trevlig konversation med Tommy Körberg och Claes Malmberg så drog vi oss hem. Och idag mår man ju som man förtjänar.

Men har haft en supermysig dag med god mat och mina favoriter!

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0