10-10-10

Ball dag! Hahah, lite roligt faktiskt!

JAg vaknade nyss och känner att det är ovanligt tråkigt att vara morgonpigg en söndag morgon när alla mina vänner kan sova till 16. Orkar inte ligga och vänta på dom. Vi ska nämligen bege oss in mot city här i oslo och köra en riktigt go skvallerfika! Efter ett samtal nu så har vi en vän som har otroligt mycket att berätta för oss!

Kan infomera om den första helgen i Oslo. I fredags så skulle jag och Kicki ara ta en fika, för vi skulle ha bangat utgång. Men i sista stund ångrar vi oss, så ja springer och köper på mig lite alkoholhaltiga drycker i mataffären här. (Otroligt bra att dom säljer öl och cider i mataffären här.) Slänger på mig smink och kläder och åker sedan upp till holmenkollen för att starta kvällen med ett gott förkrök hemma hos kristina. Kvällen blev galnare än vi trodde. Och vad ingen av oss visste var att Norrmännen här i Oslo är galna i tjejer från Göteborg. Så vi kände oss som prinsessor på nattklubben. Men efter en hel del snack med olika killar och lite översättningar hit och dit så gick vi ut därifrån för att vi skulle träffa upp några vi träffade tidigare denna kväll. Men vi träffade norrmän från rinkeby och även de killarna vi planerat att träffa. Ingen jättebra kombination för det blev fight och polisen kom. Vi tre tjejer och Niklas hamnade mitt i allt. Görläskigt! Fast polisen va döläcker! haha

Men kvällen slutade på en efterfest med tre assköna killar. Lite äldre, lite klokare. Men vi älskart! För min del blev de nattamat i form av omelett och rödvin/whiskey! Underbart jobbat!

Gårdagen var otroligt lugn. Gick och la mig runt 22.30 om ja inte minns fel. Så inget rolig från igår.

Idag blir det skvallerfika med mina brudar. Om jag lyckas få upp alla vill säga...

See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0