vart tog hon vägen?

Vart tog den där Josefine Eliasson som alltid festar vägen? Har hört rykten om att hon varit hemma och tagit det lugnt hela helgen och bara druckit vatten och mjölk!

Japp mina kära läsare och vänner, detta stämmer helt galet bra! Tro det eller ej så har jag haft en vit helg! Ritkigt skönt. Fast känns som jag missar massa roliga saker som händer... Tar igen det nästa helg i Göteborg istället...

Ikväll har jag suttit och kollat på de första Johan Falk filmerna. De från 1999,2001 och den sista som ja inte hunnit med än från 2003. De heter noll tollerans, Livvakterna och Den tredje vågen. Den första var riktigt bra faktiskt! Den andra är inte riktigt slut ännu, men bra än så länge! Riktiga jossanfilmer. Jag har alltid tyckt om Johan falkfilmerna sen första gången jag såg dom!

Ska fortsätta kolla nu! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0