Onsdag 24 november

Idag har det varit riktigt kallt här i Oslo. Ca -3 och blåsigt som bara den. Idag blev det en runda på Karl johan för att kolla klockor och halsband till Liselott (mamman i familjen) som hon ska önska sig i julklapp. Vi hittade otroligt fina klockor. Så mamma och pappa, jag hittade en klocka från Omega som jag mer än gärna skulle vilja ha under granen i år. Så om ni känner er lite sugna på att lägga 70000 så mer än gärna för mig!

När vi kom hem slockna jag och barnen på två röda sekunder. Jag lyckades sova i 1,5 h... Väldigt skönt och väldigt värt! Senare blev det julpyssel med mysig julmusik. Det är ju trotts allt 1 månad kvar till jul nu.

Blev även en fika med min blivande Sambo förut. Så nu har vi planerat hur vårat kommande liv ska se ut! Kommer bli helt awesome hoppas vi! Oslo har föresten blivit riktigt mysigt nu. All julbelysning har kommit upp och snön faller sakta. Alla fontäner har även börjat frysa till is. Så snart nalkas det skridskor hoppas jag!

Puss och kram!


Karl johans gate

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Jasså en klocka för den summan!!! Jag dskulle göra når mkt roligare för de pengarna......Puss puss

2010-11-24 @ 23:45:25
Postat av: Pappa

Va det en omega....



Du kan få en burk omega 3..

2010-11-26 @ 15:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0