Lugnet efter stormen!

Alla barnen sover och jag ligger och myser i soffan framför sex and the city 2! Lite egentid är aldrig fel efter en sådanhär hektisk dag! Tre barn och en "tonårsmamma" funkar inte jättebra i mataffären kan jag konstatera nu iallafall! Ett barn som står vid clementinerna och välter ner dom, ett som står och river ner tidningar och ett som skriker i vagnen! Låter det som en vanlig dag för dig så tycker jag synd om dig. Känns så bra när alla gammla gubbar och tanter ger mig sånna underbara blickar med! Bara ett tips från coachen, gå aldrig och handla när du har en hungrig och trött ettåring i vagn och två springade trötta busungar! Det slutar med kaos! Men dagen är avklarad iallafall och nu väntar jag bara på att jag vaknar imorgon bitti runt halv sex för att gå upp och äta frukost!

Hoppas alla har haft en lika bra dag som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0