i let the sun go down on me

Trött, tröttare, tröttast! Just så är det jag är just nu. Helt sinnessjukt trött. En alldeles för jobbig och lång dag för mig. Har tvättat massa, städat, lekt cirkus, lagat mat m.m. Så jag är nästintill död.

Sitter och tar de lugtn framför datan nu med. Funderar på om ja ska orka kolla på lite paradise Hotel eller om ja ska unna mig en timmes extra sömn inatt. Det blir svårt faktiskt. För jag har Ben & Jerry att äta till Paradise isåfall. Får se hur det blir.

JAg lovar er mina kära läsare att uppdatering ska det bli mer av.

Imorgon ska jag passa en till liten unge. En 1årig tjej. Ganska mysigt faktiskt. För vi ska ut och äta sushi imorgon är det tänkt. Drömmer faktiskt om sushi. Har inte ätit det på hur länge som helst! Så varje gång ni äter sushi, snälla söta rara, tänk på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0