Happy!

Hej mina goingar där ute! Läsarna bara ökar och ökar och det känns riktigt kul faktiskt! Men det hade varit lite roligt med lite kommentarer. Tex vad ni vill att jag ska skriva om! Skriver ju bara om saker som händer på dagarna här i Oslo. Tänkte börja lägg aupp ltie mer bilder så att ni får se hur jag/vi har det med!

Blir så glad över att det är såpass många som läser! Så snälla fortsätt! ni är underbara

Ska även försöka få min underbara vän, Sofia att hjälpa mig med designen. Den är inte så rolig just nu känner jag. Är alldeles för oteknisk för att förstå mig på detta själv!

Kommentarer
Postat av: sofia

ska vi nogkunna lösa puppen! :D

2010-11-25 @ 09:24:39
URL: http://iheartskiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0