Göteborg!

Det är så sjukt underbart att äntligen vara hemma hemma! Att gå upp och väcka sin älskade syster som som vanligt har försovit sig. Lite tur för mig dock för då får jag träffa henne mer! Nu ska vi sätta oss och äta en go och underbar frukost. Sen har vi paket att hämta ut på posten. Tunika och väska är det som ligger och väntar på dess ägare!

Senare ska jag även träffa min saknade lilla Jossebosse! Ska bli så underbart att få träffa alla mina goa tjejer igen! Kommer dock inte hinna träffa alla tråkigt nog, men skagöra mitt bästa mina älsklingar! Det lovar jag er!

Ikväll nalkas det utgång, men först hem till pappa och Camilla för en go och efterlängtad middag! Kommer bli underbart!

Vi hörs senare!

Götet i mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: OliviaM

Kan du tipsa om några små botiquer i GBG?

Förutom de stora kedjorna du vet, sånna guld

affärer. Ska upp dit om ett tag nämligen, &

skulle behöva lite shopping hjälp. Affärer som

säljer vintage, tunikor/blusar, fina smycken.

2010-11-13 @ 23:09:00
URL: http://oliviam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0