Göteborg

Hade ju en helg i göteborg förra veckan! En underbar helg som tillbringades med mina underbara nära och kära. Det blev även en del alkoholintag för många av oss. Hann med shopping och fika. Skulle införskaffat mig en go vinterjacka hade jag tänkt, men när jag stod där och valde mellan två jackor kunde jag inte bestämma mig så jag åkte ifrån göteborg helt tomhänt. Eller ja, utan vinterjacka iallafall!

Har även tillbringat söndag-fredag(idag) i Sveriges tråkigaste kommun. Den är faktiskt utsedd till det. Bromölla var jag i iallafall. Görtråkigt faktiskt. Sepciellt när man var utan internet. Så jag har läst igenom hela Elsas värld skriven av Sofi Fahrman. En helt underbar bok. Satt och grät av glädje i slutet. Helt klart en bok alla bör läsa! Eller iallafall tjejerna i min ålder!

Känns som jag missat sååå mycket, både hemma i Göteborg och här i Oslo. Så skulle egentligen ha tagit en fika med Vendela, men ingen av oss orkade så vi laddar batterierna för imorgon. Då blir det galej!

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0