Friday im in Love!

Kära kära fredag har äntligen kommit! Jag har redan varit vkaen i tio timmar så jag har levt min fredag fullt ut. Var på stan med Liselott, köpte jacka och bh. Vi unnade oss även en go lunch på den asiatiska resturangen inne i Oslo city! Otroligt gott!

Nu håller vi på att laga mat, och jag och Liselott har precis tagit ett glas vin. På bordet idag står det fläskfile i mögelostsås med championer och sen ungsbakad potatis med morötter och till detta ett gott glas vin! En sån kväll.

Kvällen är dock riktigt osäker. Får se hur den börjar och slutar. Är riktigt taggad på att köra loss!

Visar bilder imorogn på min nya kappa!

Love

Kommentarer
Postat av: Mammsen

härliga fredag !!! Ni har haft en go dag, Hälsa Liselott fr mej, nu ska jag träffa dina kusiner, morbröder & mina svägerskor. Puss puss

2010-11-05 @ 17:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0