busungar är vad de är!

Japp! Jag har tre riktigt busungar här hemma nu. Kom på att jag kan ge er ett tips som jag hade behövt igår... Kolla in i ugnen innan du sätter på den. För man vet aldrig vad som befinner sig i den när man har två busungar hemma. I mitt fall hittade jag ett hyfsat fint armband i ugnen som legat i 200grader i ca 15 min.

Ett under att jag kom på det. För annars hade fiskpinnarna inte smakat så gott. Kom på att de små busarna hade gömt armbandet där i torsdags för att busa med deras mamma. Men vi alla glömde av det och såhär ser det ut idag!


Ser ni va fint tråden ligger i mitten!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Oj jisses här händer det grejer...Kram

2010-11-27 @ 13:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0