bokat och klart

Då är allt bokat och klart. På fredag drar jag mig hem till göteborg över helgen. Kommer bli en riktig kanonhelg! det känner jag på mig! Åker hem hit till Oslo sent på söndagkväll, så jag får en dag extra i princip. Sen har jag även bokat biljetter hem vid jul. Då åker jag hem den 20 dec. Kommer hem ganska sent, så det är lite tråkigt faktiskt! Missar nog min kära kusins 15årskalas! Men det tar vi igen!

När jag landat i Göteborg den 20 december kommer jag vara där i ca 3 veckor! Kommer bli underbart!

Kommentarer
Postat av: niklaaas

haha, skön är du =) jaa, jag är ledig halva helgen joss! ba smsa meeeej ;)

2010-11-30 @ 00:44:26
URL: http://niklastidstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0