Bakissöndag...

En sån kväll vi hade igår! Helt underbar faktiskt. Började med lite mys hemma hos fröken fridell. Där gjorde vi oss iordning och tog oss senare upp mot holmenkollen för att möta våra goa vänner. En riktigt bra förfest faktiskt. Fem tjejer i en lägenhet med vin kan ju inte bli annat än rätt!

Drog oss senare ner på stan för en utgång. Det blev en riktigt lyckad utgång faktiskt! Otroligt rolig. Har lite bilder från igår, men lägger nog upp dom imorgon. För idag är jag så trött så jag kan somna när som.

Idag har jag och vendela haft en riktigt mysig dag. Inte gjort något alls, eller vi har kollat tre filmer. Bla sex and the city 2 som jag införskaffade när jag var i Sverige. Och de va den mest underbara film jag sett. Tycker dock att alla filmer är bra! Men denna var verkligen grym! En film alla tjejer bör se!

Ska faktiskt lägga mig nu. Imorgon ska jag visa er mina blivande köp! och även de jag nyligen införskaffat!

Sov så gott cutiepies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0