2010-11-03

Godmorgon alla monsterdiggare!

Eller godmorgon och godmorgon, det är snarare god lunch! Har varit uppe i några timmar faktiskt. Jag har hunnit leka massa skojsiga lekar, ätiti frukost, duschat, lekt lite till, lämnat barnen på parkleken och även solat. Visst är jag duktig?

Var och prövade ett nyöppnat solarie här på frogner. Det är 40% billigare nu, så det är som gubben i solariet sa, Kjempebilligt. Riktigt bra solarie med. Man måste ju fejka brännan lite nu när vintern smyger sig på.

Idag ska jag för det mesta ta det riktigt lugnt. Igår hade jag tänkt att jag skulle åka in till stan för att leta efter en kappa. Men jag har fortfarande lite sömn att ta igen från helgens bravader så jag ska sova lite och koppla av. Förhoppningsvis blogga lite.

Senare ikväll ska jag träffa min favoritVendela. Tanken var att vi skulle gått till svenska kyrkan för att gå på 18+ gruppen. En grupp som är riktigt bra för oss svenska ungdomar som yrar runt i Norge. Men på schemat idag stod det att vi skulle sitta och lyssna på en sångerska som skulle spela orientalisk musik. Och att lyssna är inte min och Vendelas starka sida. Så istället ska vi fika med Marius och Gustav. Ska bli riktigt kul faktiskt!

Loove Joss



Jag och Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0