onsdag

sitter i soffan och är helt slut! Min kropp är helt mör och huvudet vill inte vara med mig. Är även riktigt riktigt trött. Så ska bara ta et lugnt nu på kvällen. Slappa framför tv:n och äta någon god matbit.

Gårdagen blev inte mycket till världen vill jag lova. Fika på stan, hämta balklänningen och sen mysa me mina kära kusin. Sov hemma hos henne inatt med. Supermysigt verkligen! Dagen tillbringades i Lundbystrand där gymnasie Sm ägde/äger rum. Jag som är skadad fick vara materialare och det "jobbet" är nog det tråkigaste,värsta och jobbigaste som finns! Blir galen på det.

Gick nog ganska bra för mina tjejer förutom en första matchen som var värdelös! Får se när vi spelar imorgon. Hoppas på yterliggare en guldmedalj!
Så håll tummarna för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0