med stormande steg..

Med stormande steg närmar sig dagen. Dagen jag blir ett år äldre och även ett år närmare pensionen. Längtar faktiskt tills jag blir pensionär. För jag vill leva som min mormor och hennes man Sten! Ett underbart liv.

Iallafall, på söndag fyller jag 19 år. Inte alls mycket att fira. Har inte hunnit tänka på detta heller nu i studenttider. Men för att göra min kära mor glad lägger jag upp en liten önskelista här. Så here you are mother!♥



1, Iphone skal från apple.se
2, Oddmollyklänning
3, RARE klänning
4, Linda Carlén jacka
5, Kofta Ester Elenora
6, Sjal Ester Elenora

Kommentarer
Postat av: Mammsi

Så fiiint, var köpe jag det då??? puss min underbara dotter Jag älskar dej

2010-05-14 @ 09:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0