happy birthday

Åh! igår firade jag min 19 födelsedag! Vilken dag det var. Firandet började kl 23.59 i lördags natt. Eller ännu tidigare, men det var först då vi insåg,( jag och mina två partyvänner Josse och Vendela) att det var dags att fira. Kvällen vörjade iallafall på the queen. Inte mycket att hurra för om vi inte hade fått i oss våra glas vin! Drog sedan vidare till vårat place, aka Bryggeriet. Med en lugn början som blev ett galet slut vill jag lova!

Träffade våra partykompisar som man inte träffat på ett tag. När man träffar dessa killar är det nästna 90% säkert att det blir efterfest! och visst blev det de! Så efter 2h på donken hamnade vi på efterfest! Vet dock inte om vi fem var så önskade där vi hamna då killen som vi kom till låg och sov och var helt nykter.

Men en sak ska jag säga er, jag och vendela lyckades bli utelåsta på en "balkong" som killarna kallade det. Vi kallar de tak utanför fönster! Blev livrädda och inbillade oss att vi skulle bli tvungna att hoppa ner! Men vi fick klättra in tillslut! Tur var väl de!

Kvällen var iallafall fruktansvärt rolig! Kom hem till mig kl 10,30 igår och sov en liten stund för att sedan ladda för släktkalas! Och det var underbart!

Tack för allt mina nära och kära!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0