Fredag av trötthet

Jag är så fruktansvärt trött. Tror att min helg kommer gå till att bara koppla av och njuta utav att jag faktiskt tar det lugnt. Har lite småsaker att fixa med sen ska jag inte ha någon stress på mig överhuvud taget.

Idag ska jag faktiskt åka upp till min älskade mormor och Sten. Ha en supermysig dag/kväll med världens bästa och bara bli ompysslad och njuta av livet. Blir nog lite skvallersnack med mormor som alltid vill bli uppaterad om allt som händer i mitt liv. Tror även det blir lite god mat nu när jag är där. Det är sånt min mormor är helt klart bäst på!

Innan jag sätter mig på bussen upp till Hälleviksstrand ska jag in till stan för att träffa mina älskade tjejer. Josse och Jenny för att bli ompysslad där med.

På lördag har jag inga planer alls. Mer än att jag om mammsi ska göra inbjudningskort till släkt och vänner inför min student.

Nu måste jag packa och sen ska jag åka!
Va räddda om er. Lev livet som om varje minut vore din sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0