torsdag

jag tror att jag avlider. Är så fruktansvärt trött och vet inte riktigt vad man kan göra förutom att lägga sig och sova till imorgon. För imorgon behöver jag all energi man kan ha, det är nämligen Girls night out! Sen blir det upp och jobba tidigt på lördag morgon. För idag blev det klart att jag fått ett litet extra jobb, på göteborgs chokladfabrik! Hur roligt som helst faktiskt. Var där och provjobbade idag och det gick helt suveränt! I Like it!

Imorgon är det även handboll som står på schemat. Ska traska mig ut till Önneredshallen där jag ska se mina Sävehofstjejer mosa önnered! Det är iallafall vad jag hoppas och tror på! Det är nämligen steg 5 i SM denna helgen för juniortjejerna. Riktigt kul! Efter matchen blir det till att stressa mig hemåt för att göra mig iordning och välkomna mina tjejer! Galet ska det bli!!!

Problemet för imorgon är bara kläderna... VAD IN I BOMBEN SKA MAN HA PÅ SIG?!?! Alltid samma problem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0