toorka

Vilken torka det har blivit här... Förlåt mig. Men har haft en toppen helg verkligen så har inte haft någon ork eller tid att sitta vid datan.

Fredag: Fredagen började med att vi var lite tjejer hemma hos mig och föra lite för att göra oss redo för en helkväll på Trädgårn. Var riktigt mysigt med tjejerna och sedan blev det bara helt galet. Träffade mina kära klasskompisar och då kan det inte bli annat än galet. Jag och Josefin kom hem runt halv fem denna natt...

Lördagen: Låg i soffan hela dagen med Josse och pratade och bara njöt av lugnet. Fick senare panik då jag insåg att ja skulle vara på tjejmiddag hos Lisafisa. Hade 1,5 timme på mig att duscha/bada, göra mig iordning och ta mig till sävedalen. Men fick säga att ja kom lite sent och det gjorde jag verkligen. Fast kom precis till maten så det var helt toppen. och maten var helt underbar. Och tillsammans med tjejerna blev kvällen helt underbar! Kom hem till min kära josefin som väntade så rart på mig.

Söndag: Idag finns det bara ett ord. SLAPPA! jag ska ta det så lugnt hela dagen. Kommer inte lufta ett finger!

Kommentarer
Postat av: hannah

& har du blogg :9 va kul :D hehe läs gärna min och kommentera! puss hannah

2010-03-13 @ 18:26:26
URL: http://hanniixii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0