soon here!

Snart är det helg! Och ja längtar som en tok till denna helgen! Det kommer faktiskt bli en riktigt lugn men otroligt rolig helg. Inget party denna helgen ska jag säga er! Såhär ska denna helg firas (utan alkohol). På fredag blir det först jobb på dagiset och sen ska jag åka hem till min kusin och ha en underbar myskväll som bara vi kan. Blir nog inte så sent med tanke på att jag ska upp tidigt på lördagen och jobba i chockladfabriken. Så där ska jag jobba frånn 11-16. Sen ska jag möta upp min underbar och kära vänn, Sofia! Vi ska nämligen ha en underbar och mysig kväll på Orust hos min pappa och Camilla. Ska bli riktigt skönt. Fast när jag och S är i farten är inget lugnt. Vi har alltid så mycket att snacka om eller så hittar vi på något bus. Så vi får se vad som händer!

Helgen kommer iallafall bli toppen. Skulle egentligen hem till en underbar vän på inflyttningsfest. Men min kropp och mitt huvud har sagt ifrån och jag behöver verkligen ta det lugnt! Annars kommer jag att få se ner på er alla ifrån himmlen. Så nu var det dags.

Jag är ledsen H... Men vi tar igen lite tid på lovet!


Jag och Sofia♥

Kommentarer
Postat av: sofia

vi är bäst <3

2010-03-17 @ 09:56:04
URL: http://iheartskiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0